TicTac indgår partnerskab med Mediafarm – fortsætter sin internationale ekspansion

13 marts, 2019 in Pressmeddelanden

Den hurtigtvoksende Edtech-virksomhed TicTac Interactive har indgået et strategisk partnerskab med Mediafarm, den ledende branchekollega i Norge. Samarbejdet indebærer at Mediafarm skal sælge platformen GO!, og er endnu et skridt i TicTacs internationale ekspansion.

Mediafarm AS blev grundlagt i 1996 i Stavanger og er førende inden for produktion af E-learning, besøgscentre og interaktive spil samt film. Ved at benytte sig af den sidste nye multimedieteknik udvikler Mediafarm digitale uddannelsesløsninger hvor læring bliver en oplevelse.

Blandt kunderne finder man Europa Parlamentet, Andøya Space Senter, Equinor, Aker BP, det norske Utenriksdepartementet og Sparebank1 Gruppen.

– Mediafarm er vores første partnerskab i Norden, og vi er meget stolte over at have indgået samarbejde med en så etableret og kompetent aktør. Mediafarm er en stærk Edtech-leverandør som skal sælge TicTacs platform GO!. Vi ser store fremtidige vækstmuligheder sammen med dem, siger Carolina Ericson, adm. dir. hos TicTac Interactive.

TicTacs GO+ er en effektiv uddannelsesplatform til digital vidensoverførsel og benyttes med succes af flere kendte virksomheder og organisationer som SCA, Klarna, Forex, RFSL, Boverket og MFF i deres uddannelser, både til intern og ekstern brug.

For Mediafarm indebærer samarbejdet med TicTac en styrkelse på det norske marked. Som uddannelsespartner til vores kunder er det vigtigt for os at kunne tilbyde kompetence inden for en teknologi som kan distribueres og følges op med videreuddannelsen i organisationerne. Dette gør GO+ effektivt og med moderne metoder. Vi ser virkelig frem til at arbejde sammen med vores nye kolleger i TicTac, siger Annenita Bakker Schøyen, adm. dir. hos Mediafarm.

Samarbejdet med Mediafarm i Norge er endnu et skridt i TicTacs internationale ekspansion. I november i fjor indgik TicTac et internationalt partnerskab med den verdensledende AI-platform Docebo med kunder som Starbucks, Uber og Hubspot.

TicTac har fordoblet sin omsætning i erhvervs-segmentet i 2018, og med det nye partnerskab med Mediafarm intensiveres TicTacs nordiske og europæiske vækst.

– Vi er netop nu i dialog med europæiske markeder som Tyskland, Storbritannien og Frankrig. Efterspørgslen på digitale uddannelsesløsninger fortsætter med at stige i takt med den tiltagende digitalisering og internationalisering, siger Carolina Ericson.

Læs mere om Mediafarm på www.mediafarm.no

EdTech står for Educational Technology. Branchen omfatter en bred palet af tjenester og produkter som undervisningsmidler, testværktøj, uddannelsesplatforme, administrative systemer, hardware og kommunikationsløsninger.

Globalt er Edtech en af de hurtigst voksende brancher og større end blandt andet Fintech. Også den svenske Edtech-branche befinder sig i stærk vækst med en stigningstakt på 12 procent årligt, ifølge statistik fra Navitas Ventures.

I er velkommen til at kontakte os

I er velkommen til at kontakte os

Udfyld med dine oplysninger så kontakter vi dig.

×

Book en demo

Udfyld med dine oplysninger så kontakter vi dig.